18 februari 2010

Posted by Picasa

10 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Zag net bij mezelf ook alweer wat grijze sprieten dus goed idee, ga ik morgen doen (heb toch in voorraad staan). En leuk zeg die haan, heb je die gewoon rondlopen (en hoe vinden je buren dat of kraait hij niet om 05.00 uur).
Groetjes Madelon

Petra zei

Ik heb het ook altijd in voorraad staan, maar zie er altijd tegen op. De buren klagen nooit over onze 2 gekregen haantjes. Er zitten er nog meer in de buurt, dus kraaien ze gezellig naar elkaar.
Alleen onze oudste dochter werd er een beetje gek van. Maar ze zit nu op kamers. Groetjes Petra

It's me zei

Ik voel me kip ..eh ..haan lekker!

Gezellig stukje lezen.........helpt hoor!

Lente!! groetjessssssssss Ria

pracht mooie foto!!

Ger zei

Ha Petra,
Dankjewel voor je aardige reactie!
Dat lijkt me ook wel iets.......als die achterdeur weer open kan!
Zodra het maar iets aangenaam warm wordt is dat het eerste wat ik doe 's morgens als ik beneden kom.
Gelukkig je haan ook weer blij dat ie kan scharrelen en pikken.
En jij staat er vast weer knap op met 'n kleurtje in je haren.
Lieve groetjes!
Ger

Decor de Provence zei

Petra,
I love your blog! This picture makes me happy... thanks for sharing! I wish you all the best!

xo,
Desiree

Een sneller kloppend hart zei

Wat een superfoto!!! Ik ben sowieso dol op kippen (én hanen) maar zo in combinatie met de emmer....wauwie!!

Fluitenkruid zei

Wat een lekker brutaal beessie dit :-)

Jazz zei

Hey,sorry,maar naast dit bericht staat een prachtige foto van George Clooney,die heb ik toch wel liever dan je haan('k ben vegetarisch),Petra!Hahahaha
Wisten jullie al dat George binnenkort gaat trouwen met een mooie italiaanse actrice/fotomodel.Dus alleen nog genieten van het bekende bakkie koffie,dames

Petra zei

Ook even kijken? http://gwendriscoll.blogspot.com/

8 maart of LABEL Sources

Yvonne zei

Wat een leuk plaatje met die emmer. Lekker landelijk geheel.

gr Yvonne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails