11 oktober 2012

Heerlijke herfst..




Herfst is een mooie tijd, om nog van alles te doen,
plannen te maken, genieten van het mooie weer of anders..


..en heerlijk de tijd vergeten terwijl je bijkletst met je vriendin.
De laatste woonplannen doornemen, want er kan altijd wel wat
 veranderen vinden we. Ondertussen nog wat foto's maken..






De steentjes in de hal geven een heel bijzondere sfeer.




2 bankjes in plaats van salontafel, handig en leuk.


Je wilt vast meer zien van dit leuke huis,
te zien op HUISJE KIJKEN

en t.z.t. in m'n Picasa album

Ondertussen knabbel ik nog een nootje
 al zijn het er niet veel dit jaar door de late vorst in het voorjaar.


en maak nog maar een heerlijk soepje..



De schemer valt alweer vroeg in.


Maar geeft ook veel geborgenheid.


Vergeet niet te genieten!

Groetjes

Petra

39 opmerkingen:

Martine zei

Wat een mooie reportage weer. Jouw vriendin heeft dezelfde woonsmaak als ik. Op één of andere manier komt het me een soort bekend voor :)
Groetjes en geniet nog even van het lekkere herfstweer, Martine

Jessica zei

Wat een prachtige foto's.
Fijne sfeer, helemaal waar ik van hou.

Groetjes Jessica

It's me zei

Wat een prachtig huis heeft je vriendin....mooi hoor !!!.....zit lekker in te zonnetje.......iPad op schoot wat wil een mens nog meer.....xxx...liefs Ria

When-D zei

Wat een mooi en sfeervol ingericht huis! Is het nou jouw huisje of dat van je vriendin?


lieve groet, When-D

Huys 50 zei

Oja,die steentjes in de hal vind ik super !! en de rest trowuwens ook hoor, prachtig !!

Groetjes
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige post, Petra...wat mij betreft mag je veel vaker een post plaatsen, ik vind ze hier altijd zo mooi. Zowel in je eigen huis als bij je vriendin is het erg genieten, het ziet er allemaal bijzonder fraai uit!

Lieve groet, Ingrid

amy zei

wat n heerlijke sfeer weer
twas een prachtige dag vandaag met een heerlijk zonnetje ,lekker even genieten

Anoniem zei

We genieten volop Petra!
Wat een mooi huis heb je toch. Smaakvol en rustig ingericht. En je reportage is ook heel mooi! Alleen kom ik er niet helemaal achter of het nu jouw huis is of van je vriendin.
Een mooie avond verder!

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Hé weer even lekker meekijken, dat doe ik zo graag..)
En die waaltjes in de gang zijn gaaf...
Leuke reportage Petra.

Fijne avond
Liefs Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's ...fijne week lieve groet rosita

Alie zei

Weer een gezellig blogje van je. Geniet er altijd van. Groetjes Alie

Janny zei

Wat een heerlijk huis. Zo leuk ingericht. Ook het huis van je vriendin is prachtig.
Mijn complimenten aan jullie beiden.
Janny

All Seasons zei

Wat een heerlijke sfeer in de mooi huis. Ik ga zo even bij je plaatsing van HuisjeKijken kijken.
Ben jij er zaterdag ook bij met de meeting? Ik ben er wel, maar niet al te lang. Ik moet me zaterdag een beetje in 2en delen..
Misschien tot dan en anders wens ik je een heel mooi weekend toe

Lieve groetjes,
Patricia

Marjonel M zei

Gezellig huis heeft je vriendin, en die steentjes in de hal gaaf zeg.

Ik hou ook wel van de herfst lekker vroeg donker kaarsjes aan heerlijk.

Groetjes, Marjonel

Cosy Life by Elly zei

Echt alles is heel erg mooi en sfeervol..die steentjes zijn echt een toppunt..
Fine dag en lieve groetjes, Elly

Corine(THUIS) zei

Leuk dat we even mee mochten kijken bij je vriendin! En ja er zijn altijd wel plannen te bedenken om lekker bezig te blijven in huis :))

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

..ziet er heel gezellig uit. Hier kun je heerlijk vertoeven! Fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

Judith zei

Hele mooie post met prachtige sfeerfoto's! Ik ga straks eens naar die site.

Hier hadden we van de 3 notenbomen geen enkele noot... Die paar die we hadden, waren eeneens foetsie en ik denk dat we dat te danken hebben aan de vogels.

Geniet van dit herfstweekend X

Anneke zei

Wat een mooie foto's heb je. En wat een mooi huis. Ik vond het leuk om even bij je binnen te mogen kijken. Nog een fijne zondag.
groeten Anneke

Dineke@esatto zei

Ha Petra,
Prachtige foto's van een prachtig huis!
Geniet net zo van de herfst!

Liefs Dineke

Maison Marie et Florence zei

Sfeervolle foto's ,die ons (mij toch) bijna doen verlangen naar herfstweer ;-)
Grtjs Manuela

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk die prachtige binnen foto,s, zeker nu met de herfst. gezellig binnen, met je benen op de bank genietend van het warme binnen leven,

groetjes Pauline

Willy zei

Daar zou ik mij wel thuis voelen, ziet er heel mooi uit. Lieve groet,

Janny zei

Petranell hoe komt het dat ik wel een minuut of drie moet wachten tot je blog geladen is weet jij dat ? normaal kan ik een andere blog gewoon gelijk lezen , ik hoop dat je er een antwoord op heb want ik vind het een leuke blog .

groetjes Janny .

Petra zei

Zal er wat aan proberen te doen Jannie, Groetjes Petra

Janny zei

Het gaat nu inderdaad sneller Petranell , BEDANKT .
Ik zal me gelijk als volger aanmelden .

Groetjes Janny .

Divine Theatre zei

So beautiful, Petra!

I have missed you!

xo

Andie

Inge R. zei

gelukkig heb je weer foto,s geplaatst! super.

Yvonne zei

Wat een geniet woonplaatjes ! al vind ik de foto met walnoten ook erg mooi, zo puur natuur, prachtig!

Bedankt voor je lieve berichtje Petra, ik zal zeker de groeten aan mijn zus doen, zie haar zo weer:-)
Lieve groet Yvon

Mayflower zei

Wat een prachtige binnenkijker Petra.
Ik geniet van je sfeervolle foto's.
De Herfst ook weer een heerlijke tijd vol gezelligheid binnenshuis.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Rozmeen zei

Heerlijke warme sfeer..

Fijn weekend en liefs,
Rozmeen

Manni King zei

Nice post, the best. thank you.

Unknown zei

Heerlijke sfeer heb je, mooi om even binnen te kijken. En die bankjes als tafeltjes erg leuk, helaas manlief hier vindt het niks.
Fijn weekend alvast in je sfeervolle huis!
Lieve groet,
Karin

Anoniem zei

Thе Βurner Bаlm ѕay they're unwilling to renounce soft drinks, and cosmetics should be taken lightly. Natural Raspberry Ketones, so I looked anorexic. These pills have been used for long-term use and is for informative purposes only and should not allow the body. Now add yogurt to make a strict exercise regimen, you can calculate your rate of raspberry ketones and weight balancer. Punarnava Himalaya Herb is used for drinks.

Here is my web site: buy raspberry ketones

Anoniem zei

http://www.markbattypublisher.com/jsp/buytramadol/#1003 buy tramadol money order - buy tramadol pay cod

Anoniem zei

An SAC Capital, а сompany then has а maгkеt out therе: ѕtocks, thesе leѕѕons tο learn abοut stοck tгаder 247 tiр that they dοn't make an educated guess, owners are feeling rotten.

Also visit my web-site http://lovetrading.beep.com/

Anoniem zei

But these predictions аrе dіsseminated wіdеly and must be relieved, and іn Boston, MA.
98% of the agreement was to become damaged. According to the riskiness of GBP. A good trader sticks with his father. S efforts I trade the trader 247 basis for more than 100% in the 1980's, the demand for a bigger percentage like 3% or 4%, but it will procure on a freelance basis.

Also visit my web blog; trading 247 review

Blog27999 zei

According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh 42 lbs less than we do.

(By the way, it is not about genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING around "how" they eat.)

BTW, I said "HOW", not "what"...

Tap this link to determine if this brief test can help you find out your true weight loss possibility

Unknown zei

In this manner my associate Wesley Virgin's story launches with this SHOCKING and controversial video.

Wesley was in the army-and soon after leaving-he revealed hidden, "self mind control" tactics that the CIA and others used to get everything they want.

THESE are the exact same methods many celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and the greatest business people used to become wealthy and famous.

You probably know how you use only 10% of your brain.

That's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

Maybe that expression has even occurred INSIDE your own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while driving an unregistered, beat-up trash bucket of a car without a driver's license and $3 in his bank account.

"I'm very fed up with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

You've been a part of those those conversations, ain't it so?

Your very own success story is waiting to be written. You need to start believing in YOURSELF.

Take Action Now!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails