18 april 2010

Give away gekregen en bloesem



Gisteren het prachtige kado uit mogen pakken van Willy  http://tjorven.web-log.nl/
Het begon meteen al lekker te ruiken want de schat had er ook nog een heerlijk geurzakje bij gedaan.
Het ruikt heel romantisch in huis.
De handdoekjes zijn met liefde gemaakt en ik vind ze zo mooi dat ik van plan ben om straks in het zonnetje ook nog pannenlappen in dit patroon te maken.
Dat je zomaar zoietst moois van iemand krijgt dat is toch wel heel bijzonder.












Hier nog wat foto's uit onze straat,( ik moet nog veel oefenen met die foto's) ons huis zie je ook nog net. Wat ruikt die bloesem lekker en het bijengezoem is ook heel mooi als je er doorheen loopt. Ik moet toegeven dat ik er eerst alleen kwam om kersen te kopen maar door het bloggen gaan je zintuigen beter werken. Heel nuttig allemaal dat bloggen!!

Hele fijne week allemaal en geniet.

27 opmerkingen:

desde my ventana zei

Hi Petra,
Congratulations,items seems very beautiful!!!
Have a lovely day,
Cecilia

It's me zei

Wat een verwennerij Petra !! leuk die handdoeken !! ben er weg van......nmou geniet er maar van !! wat mooi al die bloesem in je straat!!

Prachtig.................bedankt dat we mochten meegenieten !! fijne zonnige zondag !! lieve groetjes Ria

Mayflower zei

Gefeliciteerd met je mooie prijs Petra, wat ontzettend leuk hè die mooi gebreide handdoeken, misschien dat ik ze ook wel ga maken. En wat een prachtige foto's van al die bloesem, dat is toch overweldigend en wat woon je in een prachtig huis.
Geniet van de zondag.
Lieve groet, Mea

Jolanda zei

Wat een leuke giveaway heb je gehad, echt genieten he zo'n pakje!
En die bloesem is super, door het bloggen en fotograveren ga je echt anders kijken...leuk toch! Groetjes Jolanda

alma zei

Proficiat Petra met je mooie give away! Leuk om zo verwend te worden!!
Wat een prachtige straat met al die schitterende kersenbloesem! Wat jij schrijft ervaar ik ook...je gaat anders waarnemen wanneer je blogt!!

Nog een heerlijke zonnige zondag!

Groetjes
Almay

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd Petra met de gewonnen give away, super leuk dat je deze prijs gewonnen hebt! En wat een prachtige foto's van de bloesem, de natuur is zo mooi in deze tijd van het jaar!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd, Petra!
Schattig zijn ze.

Even over je prachtige foto's.. wat is de natuur nu toch mooi he?
Elke dag is het weer anders, voller, geuriger, kleurrijker.
De lente is zo mooi!
Blijf maar lekker plaatjes schieten, dan geniet ik met je mee!

Lieve groet,
Monique

p.s. nog super bedankt dat je de maten even voor me hebt opgenomen van je ramen, het kan bij ons!
We zijn er nog lang niet aan toe, maar toch... heel handig dat ik het al weet.
Sorry dat ik niet meteen gereageerd heb... nogmaals bedankt!

Anoniem zei

Hallo Petra,

Gefeliciteerd met het winnen van de give away!

Leuk voor je!! En nog leuker dat het in de smaak valt!!

Die bloesem is heel erg mooi, wauw om daar te wonen!!! dat moet een feest zijn, een echt lentefeest! En idd het gezoem zal niet van de lucht zijn! Dat merk ik hier bij ons al, zo rond de leipeer!!

Fijne zondag verder!

Groetjes Thea

Willy zei

Hoi Petra Fijn dat je er al een plekje voor hebt gevonden. Veel plezier ermee en succes met de pannenlappen.
Dat is volop genieten zulke prachtig bloeiende bomen in je straat.
Fijne zondag, lieve groet

Claudia Leertouwer zei

Doordat je meer bezig bent met sfeervolle foto's maken merk ik ook dat je veel intensiever naar alles om je heen kijkt. Soms komt er onderweg een beeld voorbij dat ik graag het willen vastleggen.

Groeten,
Claudia

Room Seventeen zei

Nog wat foto's van de straat? Haha, landgoed zul je bedoelen :-) Het ziet er fantastisch uit Petra!
Groetjes Hennie

Karin zei

Dat die geur je niet eerder is opgevallen...als ik de foto's zo zie kun je er bijna niet omheen, prachtig. En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs. Bijzonder is dat he, om zomaar iets te krijgen van iemand die je niet kent. Geniet ervan.
Karin

Kom Achterom zei

Wat prachtig zeg!!
en dit is jou straat???
Allemachtig prachtig!!!!!
Fijne week hoor maar dat zal wel lukken.
Yolanda

lia zei

He Petra, je wilt toch niet zeggen dat jij nu pas gaat genieten van al dat moois dat de Betuwe heeft. Nou dan is dat bloggen toch nog ergens goed voor hihi. Ik vind het geweldig.

groetjes Lia

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd hoor Petra, het zijn echt prachtige handdoeken.
Wat een lust om te zien die bomen. Ja waar bloggen al niet goed voor is.
Groetjes van Ester

Ger zei

Hoi Petra,

Het moet al heerlijk zijn om in de Betuwe te wonen en dan zeker in deze tijd van het jaar met al die prachtige boomgaarden waarin de fruitbomen vol zitten met bloesem.......en dan last but not least......in zo'n ''stulpje''.......wat een genot!!!
Ik las dat er zaterdag 31.400 deelnemers hebben deelgenomen aan de Rode Kruis bloesemtocht.
Ook volg ik van dag tot dag de bloesem in het rivierenland op mijn pc-tje
Paar jaar geleden hebben vrienden uit Tiel ons de mooiste plekjes laten zien in de bloeiende Betuwe, en manlief en ik verbleven nog 'n paar dagen in Eck en Wiel in een leuke B&B
Leuk ook is je gewonnen give away!
Heb eens van zulke gebreide doeken in brocante winkeltje in Jisp gekocht en heb ze als decoratie hangen over de rand van wit emaille teil met alles wat met wasjes,sop en zeep, etc. te maken heeft.

Lieve Petra het is leuk om te lezen dat ook jij zoveel schik hebt met bloggen en steeds weer nieuwe ideeën en inspiratie's opdoet.
Hier zit er nog zo eentje!
Lieve groetjes,
Ger

faire un songe zei

Wat een heerlijke foto, jammer dat we het niet kunnen ruiken....!!
Echt genieten..
Groetjes Hetty

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ah...jij bent de gelukkige! Wat zijn ze leuk die handdoekjes!
Genieten is het nu buiten hè, als die prachtige bloesem en geuren, heerlijk!
Mooie foto's heb je gemaakt! (en straks mooie foto's van de kersen?)
Ik ga je volgen+toevoegen, je hebt een mooi weblog!
Groetjes Hilde

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd en zijn ze even goed terecht gekomen!!!!! Prachtig die foto's zeg.. dit is toch geen straat HEMELTJELIEF.
Groetjes Madelon

Evert Schermerhorn zei

Hallo Petra,

Leuk dat je mijn blog volgt. Ik nu ook die van jou. Ziet er prachtig uit en wat heb je een schitterend huis...Misschien wil je mijn blog in jouw lijst opnemen? Bij voorbaat hartelijk dank.

Hartelijke groeten,
Evert

desde my ventana zei

Hello Petra,

I have not received any comment of you in the post of the give-away. Yes, your comments appear in other post and probably you were thinking that they were valid to take part.
I include you in the lists of all forms in order that you could take part

Have a lovely sunday,

Cecilia

desde my ventana zei

Hi Petra,
I like to see her when I visit your blog .... I love the slide that you have put under the header.
Have a lovely day,
Cecilia

Nicole Orriëns zei

De bomen lijken wel bruiden!

Room Seventeen zei

Dankjewel voor je lieve bezorgde berichtje. Ik moet inderdaad een beetje rustig doen, helemaal niet goed voor mij die Open Huis hectiek. Maar ik had de opdracht al aangenomen voordat ik in het ziekenhuis terecht kwam, en ja, ik wilde hem niet laten schieten. Maar volgende week neem ik weer een beetje gas terug :-)
Groetjes Hennie

t brocante sfeertje zei

via,via kom ik bij je terecht,leuk hoor allemaal vooral je buurvrouw en je haag!blijf je volgen!Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Zo prachtig zeg, ja heerlijk om een cadeautje te ontvangen, lief zeg.
Ik houd ook van fijne geuren, maar we hebben huisdieren, waaronder een grote hond en met deze regen: brrrr
Geniet jij maar lkeer, lieve Petra en bedankt voor de opruimtips !
Lieve groet
Godeliva van Ariadone

Anja zei

Hoi Petra wat hebben jullie een sfeervol huis heb zitten genieten van de binnenkijkers.Ben zelf net een weekje gestart met mijn blog.Wel even wennen,heb me bij je aangemeld.Kom eens langs gr Anja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails