30 augustus 2014

Van alles wat


Tjonge wat is het herfstachtig hè? Stiekem geniet ik er wel van, je gaat het binnen weer extra gezellig maken. Hoop toch dat er nog veel mooie dagen komen hoor, zeker volgende week want a.s zaterdag sta ik weer op de fair in dodewaard, echt heel gezellig en een gemoedelijke sfeer, in de schapenweide tussen de perenbomen, mensen blijven de hele dag terwijl ze dat helemaal niet van plan waren! Dus druk met mijn spullen bij elkaar zoeken, prijzen, inpakken. En soms ook weer terugpakken zoals deze plank die ik toch weer goed kon gebruiken om de kopjes op te zetten.




Ik neem ook de nieuwe kleurenwaaier van Pure & Original mee, echt goede bruikbare nieuwe kleuren. Naast kleur en interieuradvies heb ik ook verkoopstyling gedaan en het huis is verkocht! Ik zit vaak met kromme tenen naar huizenadvertenties te kijken, zo jammer als het er allemaal met weinig moeite veel beter uit had kunnen zien. Je zet je huis meestal niet zomaar te koop en als het dan zover is moet het ook zo goed mogelijk overkomen.




Verder zijn we nog even op vakantie geweest in Frankrijk, niets bijzonders zou je zeggen als de laatste keer niet in 1987 was geweest. 
Kan me voorstellen dat als je vaker gaat je het steeds leuker gaat vinden. Maar het was mooi en gezellig met z'n tweetjes. Een paar foto's



ons uitzicht vanaf hotelkamer in Maastricht




Kathedraal in Reims (Frankrijk)


Dit is mijn favoriete foto moest wel even op de grond liggen.



Gemaakt in Maastricht


Op de terugweg in Heerlen gaan eten, echt super verwennerij en zo bijzonder in die hele hoge serre. In de tuin zou ik ook nog wel een keer willen eten daar, helaas regende het toen.
Als je in de buurt bent zeker gaan! Auberge De Rousch



iPad foto

Zo ik ga nog even verder inpakken 





Wie weet tot ziens op de fair

Groetjes Petranell

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjaaaa...het is wat met het bloggen tegenwoordig.We zijn te druk met van alles en nog wat.
Ik heb ook heel lang geen zin om te bloggen gehad. Ben toch maar weer begonnen.
Je staat ook op markten? Wat verkoop je dan zoal?

Veel suc6!

Groetjes Thea ♥

Anneke zei

Wat fijn dat jullie even weg zijn geweest. Wij komen ook net van vakantie in eigen land terug. Een mens heeft dat af en toe eens nodig he? Wat een mooie foto's heb je gemaakt. En inderdaad jouw favoriete foto is ook de mijne. Prachtig. Nog een fijne zondag, liefs Anneke

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat jullie er op uit zijn geweest...dat was inderdaad wel heel lang geleden! Zelf vind ik het heerlijk om veel te zien, dat hoeft overigens niet eens in het buitenland te zijn. Ook Nederland heeft zoveel mooie plekjes.

Ik wens je veel succes met de fair. Ik vind het heerlijk weer een post van je te lezen, dus ik hoop dat de volgende niet lang op zich laat wachten!

Fijne zondag en liefs, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Heerlijk dat je er even tussenuit bent geweest!

Veel plezier op je fair!!!

Marjonel M zei

Hoi Petra,fijn dat ook jullie een geslaagde vakantie hebben gehad, het is toch wel heerlijk om er even tussen uit te gaan, mooie foto`s heb je gemaakt..Ik wens je heel veel plezier en succes op fair.

Liefs, Marjonel

It's me zei

Wat leuk zo dat plankje met de kopjes....heel veel plezier op de fair !!...liefs van mij...x !

It's me zei

Enne prachtige foto's !!!..x !

lia zei

Dat is dan een aardig poosje geleden. Maar dan geniet je er ook wel echt van.
Ik zal eens kijken of ik de auto heb volg wk, en ik zag al ergens zo'n bord voorbij komen.
Had je nu maar even laten zien wat je te koop hebt daar.

Athomebymy zei

Wat een mooie foto's !!! De fair .. spijtig genoeg een beetje te ver weg voor mij !

Liefs Petra

Easyliving zei

Sowieso lang geleden dat er een post van je voorbij kwam....leuk hè Maastricht, kom er net vandaan:-) Heerlijk dat je er even tussenuit bent geweest en dan nu straks richting de fair! Succes met de verkoop van allerlei leuke spullen...

Groetjes Dinka

Janny zei

Zo, dat was inderdaad een tijd geleden dat je in Frankrijk was. Altijd leuk, Frankrijk. Er is daar in alle regio's zo veel te zien en te ontdekken!
Gelukkig komt er een heel mooie week aan, qua weer. Daar ben ik wel blij mee. Want hoewel binnen met kaarsjes en een wijntje ook lekker is, prefereer ik dat wijntje toch onder mijn veranda in het zonnetje:-)
Jammer genoeg kan ik zaterdag niet, dan is er hier de Airborne wandeltocht en is het hele dorp afgesloten. En de traditie is dat wij een grote BBQ organiseren voor alle vrienden; lopers of niet. Ook leuk, maar was graag even komen kijken.
Veel succes!
Liefs,
Janny

Judith zei

Ik heb hetzelfde... Nu ook weer: We huren een woning die aan de straatstenen niet kwijt te raken is en het verbaasd ons niets! Toen wij erin kwamen, was de tuin verwaarloosd en het huis alles behalve schoon. En dat is toch wel het allerminste wat je kunt doen? Verder is er veel achterstallig onderhoud, maar de vraagprijs voor dit huis is wel de hoofdprijs. Het staat dan ook al 20 maanden te koop en er is 1 kijker geweest die meteen afhaakte...

Tja, vooral in deze markt moet je je woning op een prestenteerblaadje geven en niet denken 'Ach, daar kijken mensen wel doorheen'.

Mij werd toen wel eens gezegd dat ik niet 'moest overdrijven' als ik alles spik en span wilde hebben voor de bezichtiging, en dat goed wel goed is... Maar ik zeg altijd 'Je verkoopt vooral een gevoel'! Misschien daarom ook dat we het meteen aan de eerste kijkers verkocht hadden en zij pas máánden later vroegen naar praktische dingen waar ze nog helemaal niet op gelet hadden...

Heerlijk om even weg te zijn geweest, toch? Wij zijn dit jaar voor de eerste keer sinds járen eens niet weggeweest. Niet echt uit vrije keuze, maar meer omdat de situatie het deze zomer niet toeliet; Volgende keer beter!

Succes met de voorbereidingen voor de fair en veel plezier komend weekend!

Liefs

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk als je er dan toch een keer tussenuit kan, dat is extra genieten.

Jammer dat uit-huis-dame de 6e al geclaimd heeft want anders was ik misschien wel even komen kijken op de fair. Nieuwsgierig wat jij daar dan 'te bieden' hebt.

Indruk zei

Ik vind het eigenlijk ook niet zo erg dat de dagen weer wat donkerder worden, tijd om het binnen gezellig te maken.
Pascale X

Marjan zei

Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Mooie foto's ook.

Liefs, Marjan

Unknown zei

Is mij ook iets te ver weg die fair maar hartstikke leuk dat je dat doet! Ben benieuwd wat je allemaal meeneemt.

liefs Marieke

Passione Helena zei

Oooh, heb ik jouw post even gemist! Wat fijn dat je er even weer was! Ik ben er ook niet altijd hoor. Wat zal je genoten hebben van de vakantie, al ligt de zomer nu alweer een tijdje achter ons, de mooie foto’s zullen je vast herinneren aan de mooie tijd die jullie beleefd hebben. Geweldige foto, die waar je even voor moest gaan liggen, haha super!
De feestdagen komen al aardig in zicht…ik hoop dat je lekker geniet van alles wat je bezig houd en veel inspiratie op doet. zodat ik per toeval weer een post van je tegen kom!

Wens je nog een gezellige avond!

Liefs, Helena

Passione Helena zei

Hi Petra, lief dat je even langs kwam… ik ben bang dat het wel met leeftijd te maken heeft! Het lijkt steeds sneller te gaan. Ik zie wel hoeveel inspiratie ik heb en of ik het maandelijks waar kan maken. Tijd met het gezin staat in ieder geval boven alles en dan is het wel zo gezellig om ook oog voor elkaar te hebben. Geen verplichtingen toch? Al hoopte ik stiekem dat je een blogje had gemaakt ;-) Maar aan je reactie te vernemen heb jij het ook te druk met het genieten van de alledaagse dingen. Groot gelijk, die tijd valt niet in te halen.

Een heel gezellig weekend!!
Liefs Helena X

Clipping Solutions zei


I really like your blog and You have shared the whole concept really well.

Photo Editing Services

Blogger zei

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Over 160k women and men are hacking their diet with a easy and SECRET "liquid hack" to lose 1-2 lbs each night in their sleep.

It's easy and it works on anybody.

Just follow these easy step:

1) Take a drinking glass and fill it up with water half glass

2) Then use this proven HACK

you'll be 1-2 lbs skinnier when you wake up!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails